sjukling söker skor..

Skofeber...



Ligger fortfarande risig med feber och allt som hör till, tittar på klockan var femte minut för att se om det snart är okej att sova en stund, men inte då. Under tiden ligger jag till sängs med datan på magen och ett vattenglas i högst hugg. Vatten är ungefär det jag får i mig just nu. Tack och lov fick jag i mig lite potatissallad igår och ett par marsipangodisar ska om någon timme försöka äta nåt mer riktigt. Tråkigt då inget smackar gott just nu iallafall.
Gör mitt vanliga tidfördriv, Internetshoppar utan sista "klicket", alltså klickar jag inte hem något men får tiden att gå samtidigt som man blir lite lyckligare..
Robbin är också hemma nu föresten, han, Micke och Tommy kom indundrandes runt tolv tiden och ville käka lunch. Dom hade fått slutat tidigare idag vilket Robbin uppskatta, han va trött som ett as.

Föresten, om någon vet ett sett att bli ett par centimeter kortare så tjoa.. Det vore underbart för husefriden här hemma ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0