Nattinatti

Renbäddat, nyduschad och tidig sovdags

Efter att dagen med tvätt och en sväng med dammsugarn (igen!) blev det middag som Robbin stod för , underbart att slippa plocka med det.. Blev sen en sväng till Björnlunda, Bogdan körde.. blev hämta papper, köpa kort och kolla vägen till stället jag ska jobba på imorgon.. Så nu känner jag mig redo!
Nu efter att ätit en äggsmörgås ska jag bädda rent sängen, ta en dusch och sen lägga mig så jag orkar med morgondagen.. Ska bli roligt och spännande! Har ju tusan inte jobbat alls (förutom på ett julbord) på drygt ett halvår.. Så man lär ju va lagom mysig imorgon kväll när man kommer hem..

På lördag drar vi föresten 12st (eller hur många är vi nu?) på kryssning, Vi ska fira Richard som fyller 25år, men där innan på dagen blir det en resa till graven för mig och Robbin, vi måste ju Gratta Pontus på hans dag.. Även om det lär tas ett par groggar i hans namn under kvällen..
Synd att lillebror är för ung för att åka bara..

Nej natti nu!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja de heter ljungbacken, om du är på avdelningen som heter tallen så kommer du att vara på den avdelningen som jag brukar vara på när jag är där, hoppas du får vara på den för där är personalen helt underbara. hjälpsamma och förstående. De är ju kanon bra.

Jag är på en annan förskola som heter starrbecken den här veckan. Ska rekomendera dig där också! ;)

2010-03-15 @ 23:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0