Känslornas djup..

Maktlösheten, hopplösheten..

Dom värsta känslorna som kan ta över en människas kropp. Att inte kunna göra någonting, att inte kunna hjälpa att inte veta.. Att ge upp, att se någon man älskar ge upp..
Motgångar, drömmar som krossas och en hopplöshet som hänger över dig.. Jag vill hjälpa, jag vill ha en makt jag inte har..
Det är så fruktansvärt svårt att med en klump i halsen sitta och veta att man inte kan, att man inte har vetskap om hur eller vad man ska göra. Vilken är rätt väg att gå?
Det finns inte ord för mina tankar och känslor..
Att du ringde gjorde att allt exploderade inom mig.. Hur har det kunnat bli så här?

Jag älskar dig, du är den bästa men jag har slutat hoppas men däremot kommer jag aldrig sluta bry mig..
Vad är en värld utan dig? Lämna oss aldrig!


Känslornas djup

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0