Ikea med mor.

Möbel och bilköp..

Klockan ringde 08.30 imorse och jag va då redo att röra mig ner mot stan för ett möte..
Eftersom jag tappat matlusten till middagen kvällen innan kände jag att jag borde få i mig nåt. efter ett halvt glas nyponsoppa var jag påväg. Skor, jacka, halsduk och jag va redo att gå.. Men pang sa det och jag mådde skit.. Fick inte behålla min lilla frukost och kunde inte stå på bena. Robbin fick höra av Sig till Liisa som jag skulle på möte hos och säga att jag inte kunde komma (riktigt typiskt då det va ett viktigt möte för min del).
En timme senare mådde jag bra igen. Antar att det är stressen och oron som tar sig i fysisk form..

Blev resten av dagen en dag med mamma. Ikea, Plantagen, Mataffärer, Jula osv..
Inhandling som växter, stolar, köksprylar, lampor, mat tills på lördag mm inhandlades.
Jädrans va jag älskar min mamma, skulle inte klara ett liv utan henne!

Hemma sen efter att stryckit gardiner (Fuskjobb ser jag nu när dom kommit upp) kom Robbin hem stutsande.
"Kom ut och kolla nya bilen älskling" ..
Han om någon är en impulsmänniska som gör först och tänker sen, men det va en fin bil iallafall..

Jag ser framemot att sitta bakom ratten igen! Det bästa jag viste förut men det vända till att bli det värsta,
Men nu jädrans ska det bli kul igen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0