frustration..

Psykopater, mördare och spyor..

Vaknade i natt av Panik, Robbins röst lugnade ner mig men jag kände fortfarande närheten av psykopaten från min dröm.. Robbin fick kolla under sängen och sen ligga väldigt, väldigt nära för att mannen från mina drömmar inte skulle kunna nå mig.. Fram på morgonkvisten vaknar jag sen av en smäll.. Robbin drömde att han va jagad av någon som skulle skjuta honom (Kan lägga till att han i drömmen va en proffssimmare), han blev slagen med ett verktyg och slog tillbaka.. så på det viset hamnade ett glas i golvet imorse..
Fick också besked att vår lilla katt har haft "spyfest" i natt så det har varit en jobbig natt för oss alla..

Jag önskar verkligen att jag bara blev lite små risig som så många andra.. När jag blir sjuk svullnar hela ansiktet upp (Ja, jag tänkte nästan bjuda på en bild igår men valde att låta bli då jag inte ens vill att R ska se mig såhär), Ögonen forsar, Ja jag verkligen storgråter konstant, tål inge ljus och har ingen matlust. Blir svimfärdig bara jag försöker ta mig till toaletten... Ja för att inte tala om alla märkliga drömmar. Psykopater, världens undergång, hundar som äter upp mig osv..
Mitt imunförsvar har blivit totalt ut balans dom senaste åren, Innnan va jag sällan sjuk men nu räcker det med att någon säger sjuk så har jag blivit smittad.. Inte kul..
Jag ska LOVA MIG SJÄLV att bli jätte duktig med vitaminer i framtiden...

I sommar då jädrans hörni.. tills dess hostar vi vidare !

(Oj vilket roligt inlägg, men vet ni va.. Finns inte så mycket att skriva när jag är isloerad!)

Hollywoodfruar nästa (Älskar nät-tv) !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0