Försovit mig..

Drömmen om det äckligaste svinet..

Försov mig idag, vaknade nu kl elva och har i drömmarnas värld drömt om det äckligaste svinet på jorden.. Vi skulle döda honom, Han va helt plötsligt smal, lycklig, och kunde gå helt normalt.. Han hade efter olyckan fått ett bättre liv.. Vi skulle döda honom och det var början på ett krig...

Precis det sättet jag inte vill vakna på, med den männiksa jag hatar mest i världen i mina tankar..

Självklart finns det något positivt med denna dag också, R fick idag fast heltids anställning. Världens duktigaste pojkvän har jag, han gör mig stolt!

Stod på schemat att åka till Björnlunda idag men eftersom det snöar och jag försov mig hoppar jag det.. Tänker istället ta på mig joggingskorna och leta fram hörlurrarna och sedan gå ut och utforska mitt  nya kvarter..
Men först lite husliga sysslor ..

Bjuder på en bild från när vi skulle upp till Helené på utflyttningsfest..



Kommentarer
Postat av: Carina

Hej vilken trevlig blogg du hade! :)

2010-03-01 @ 23:10:08
URL: http://justcontinue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0