...

Verkstad, bilkörning, dagis..

Gick imorse upp för att åka till verkstan med nya bilen. Byta däck och fixa innan vi sen begav oss till Dagiset där Robbins mamma jobbar. Där bjöds vi på lite mat och jag skrev ut lite papper.. Passade också på att hämta färg som vi ska måla här hemma med så nu är Robbin i gång och fixar i min garderob. Så duktig så (fast lite gnäll hör jag där innefrån)..
Jag körde faktiskt hem från Järna också(!) Har ju inte kört bil på säkert ett halvår så är ingen racerförare längre kan jag lova ;) , Men det gick super bra ändå, första gången Robbin satt på sig bilbälte friviligt under vår tid ihop, märkligt va feg han blev helt plötsligt.. hehe.
Nu ska jag fixa lite här hemma innan jag ska gå igenom lite inköp som ska göras inför Lördag.

Föresten så får ni hålla tummarna för att jag hinner bli frisk tills på Lördag, är förkyld så halsduk och solbrillor är mina viktigaste ägodelar just nu!




Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0