Det går åt rätt håll

09.00 Det går åt rätt håll..


Dagens ord: vist kan det va en lång väg tills man når fram, då är det bara att hoppas på att det är värt det..

Känner idag att det faktiskt finns en poäng med att gå upp.. (Förlåt för noll uppdatering igår, hade inga krafter till datan) Men hörni, sjuk kan man ju inte va resten av livet (Börjar känna livet igen, skönt!), Ska inte överdriva med att säga att jag är frisk men stå på bena kan jag och ska äntligen ta tag i vårt röriga hem..
När man ligger sjuk blir det en svinstia ruskigt fort, R har försökt hålla efter så gott han kan men är väl inga mega resultat, men det gör absolut ingenting..
Så idag blir det att pilla lite här hemma, diska och göra sysslor som inte tar för hårt på mig men först blir det ner till Gnesta för ett möte och sen förbi gamla lägenheten och så en frukost hos mormor.. Skönt att träffa lite folk, har ju varit isolerad sen i Söndags..

Föresten så har jag en katt som älskar att va med när jag badar (Inte i vattnet förstås), så fort vattnet setts igång sitter hon bänkad.. Hon balanserar på kanten och drar mig i håret.. lite småjobbigt måste jag säga men hon tröttnar nog snart, jag badar ju jämt!

Nej nu går tåget strax, så packa ihop det sista innan jag ska åka ner till station.. Puss

Fick föresten hälsokost av Lillebror i födelsedagspresent, dags att börja få ordning på hår och naglar igen..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0