Börjar få ordning

Äntligen är det godkänt..

Efter att haft en dag då jag inte gjort så mycket alls.. Skickat iväg runt tio jobbansökningar (vilket tog fyra timmar),
ätit ägg och gått och kastat kartonger och sist men inte minst fixat ny design till bloggen (Det ser ni nog alla att det är lite förändring hoppas jag). R kom hem tidigare idag eftersom han inte mår speciellt bra. Jag tycker det är bra att han är hemma och vilar upp sig. det behöver han!
Håller på och funderar lite över den kommande lördagen då ett par tjejer ska komma hit på lite middag, vad sjutton ska jag bjuda på?(!), Allergier, vegetarianer och andra härligheter gör det lite så där skönt pilligt. Men jag kör nog på det jag funderat på från början.. Ja så får det nog bli..
Nej nu ropar sängen som en galning efter mig så är nog lika bra att gå och lägga mig
"Det är ju en dag i morgon också" och då ska jag sattsa på att gå och få lite ljusterapi medans tvätten tvättar sig själv (hrrmmf), Ikea på Onsdag.

Pusss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0