vår tur..

Det är vår tur nu..



Kommentarer
Postat av: Anna.

Älskar de här inlägget och längtar tills jag blir faster. Tråkigt att ni tänker flytta så långt bort bara. De är inte jätte långt med fel håll å så.. Önskar ju man kunde träffa er oftare:)

2010-06-07 @ 19:40:17
Postat av: Heléne

Gumman?! :D

ÄR det det jag tror att det är? Hur spännande! Vi måste verkligen höras snart, jag har lite abstinens efter Dig och våra samtal vet Du..:)



Många många kramar

2010-06-08 @ 23:38:01
URL: http://lost.blogg.se/
Postat av: Heléne

Men ojoj vad glad jag blir för Er skull gumman:D!

Så spännande! Sitter och ler hela jag nu när jag läste det Du bekräftat att jag anat:)

I sommar har jag ingen semester men några lediga strödagar i veckorna och någon helg då och då. Hur jobbar Du? Bor Ni kvar i Södertälje? Får helt enkelt planera in någon dag snart.



Kramar:)



Ps. Ni är verkligen värda ett litet liv, så glad för Er bådas skull ska Du veta! Hoppas att Du snart mår helt bra utan illamåenden och annat, att Robbin stöttar Dig tvivlar jag inte ett dugg på, Ni kompliterar varandra otroligt bra av det jag sett:)

Åh vad glad jag är för Er skull...:)

2010-06-09 @ 20:25:20
URL: http://lost.blogg.se/
Postat av: Heléne

Hörrö underbaring, då bokar vi snarast en dag efter midsommar! Att ses i gamla Björnis låter underbart, sol, promenad (som är såå vi:)), glass, kiosken.. Kan det bli bättre?

Åker låter väl kanonsmart att låta en liten växa upp i-och som sagt närmare till tuna. Bor i Tuna och trivs bra, dock saknar jag lugnet och "säkerheten" i Björnis, man vågar inte riktigt gå hem om nätterna här på samma sätt, men ändå det är jättebra!

Måste säga igen hur glad är gummsan, verkligen något som starka Du skall få uppleva tillsammans med Din dreamboy:) Vill veta mer om hur långt gånget det är och så sen, men det kan vi ta när vi ses så slipper vi skriva alla våra hemlisar här:)



Skall kolla mina lediga dagar under morgondagen så kanske vi kan boka något snart, skulle som sagt vara kanonmysigt att ses!



Ta hand om Dig, magen, Robin och kissen nu!

Massor av kramar igen ♥

2010-06-10 @ 03:25:14
URL: http://lost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0