hem hem hem

Hem & bostad...




Känner verkligen just nu för att få svar om lägenheten, och ett positivt sådant. Tror att jag är kär i den (har visserligen bara sett planlösningen), En trea med stor balkong, klädkammare, badkar och planlösningen känns jätte bra.
Att det då står två personer före oss i kön på lägenheten känns lite skrämande men om jag ber till dom där givmilda gudarna som brukar hjälpa till så kanske det går bra "Pyttsan".

Sitter och tittar igenom ekonomin lite snabbt nu och jag kan inte säga annat än att en Lottovinst skulle vara passande.
Tänk att få vinna så att man slipper önska, drömma och oroa sig (Vi behöver inte vinna en förmögenhet men så att man kan göra det vi måste.
Har lite ångest (RÅ-ÅNGEST) över att vi lagt så mycket pengar på vår kommande utlandsresa men samtidigt är det så att vi verkligen behöver den! Vi är värda den och den kommer ge så mycke nya krafter & vem vet hur lång tid det dröjer innan vi igen kan åka iväg på en resa?
Så nej, jag ser fram emot den kommande resan och resten får lösa sig innan eller efter..

Puss och God natt, Öppning på jobbet i morgon så klockan ringer 04.45, Mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0