Tisdag..

Bara Tisdag...?

Är helt slut o kropp och själ och det är bara Tisdag(?), Igår blev det sittande ställning på jobbet ett tag för att undvika att svimma.. Yrsel, Fy! Igår kväll åt vi soppa med ostsmörgås till middag och somnade sen framåt åtta och sov som stockar, Så dagen idag orkades med den också.

Idag blev det soppa till middag (igen, men den är god!) och nu till kvällen ett varmt bad med skön läsning och därefter en skål med Jordgubbar..
Jag har kommit fram till att mitt dåliga samvete kan jag kasta ut i skogen. Jag lägger inte längre X-antal hundralappar i månanden på cigg så "lite" frukt och bär varje dag är jag värd!

Tänker också väldigt mycket på en gammal vän till mig som får stå upp mot allt för mycket ont. Ingen borde mötas av så mycket olycka och dödsfall som han gör. Tänker verkligen på dig.
Tänker verkligen på familjen som nu och föralltid kommer genomgå fruktansvärd sorg. Tänker på er alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0