viktuppgång..

Hua hua..




Nu bär det av upp till stan för lite uteservering, shopping och skitsnack..

Är nu inne i v.21 och jag håller med min ärliga far om att det inte bara är på magen jag gått upp.
Det känns som hela jag sväller.
Pappas kommentarer lär ju fortsätta och nåt som är positivt är ju att dom kommer få mig att kämpa bort alla kilon fort efter att miraklet är ute..
Jag är inte van med alla tjockis kommentarer!

Känns så jävlans bra att det går framåt, Har nu passerat mer än halvtid och är inne i 5månaden, Snart har vi vår kärlek hos oss!




Kommentarer
Postat av: Anna

Jag är lika glad som du att de går framåt! :) Som jag längtar att få hålla lilla grodan i famnen och sen få låna h'n ibland och vara en stolt faster som rullar barnvagnen framför sig. Jag har en liten liten sak ni ska få av mig, jag ska träffa robbin idag då ger jag honom den. Kramar!

2010-07-20 @ 12:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0