uppskrämd av klanten..

Alltid ska man bli uppskrämd..

Vi åkte till Strängnäs för att hämta upp Tommy, han mötte upp oss på en liten cross som sen dog. Efter många försök tröttnade Robbin och slängde sig ur bilen för att själv försöka få igång den.. Jag sitter då kvar och tittar efter honom som börjat springa ner för backen med crossen. Sen på två sekunder hinner bebisen göra 3volter (Apropå det så sparkar han hejvilt just nu) i skräck medans mitt hjärta stannar då jag ser att crossen slår tvärstopp och både Robbin och crossen hamnar i en liten hög på asfalten. När han reser sig upp skrek jag för mig själv i bilen att jag skulle slå ihjäl honom (En helt vanlig reaktion när någon skadar sig, eller inte riktigt kanske?).
Han fick några jack i armbågen, ett i magen, ont i lår, handled och ena foten.
Jag tyckte så synd om klantskallen så jag skickade ut honom på ett par öl nere på stan (Hua, annars skulle jag få höra hans oj,oj,aj och stonkande hela kvällen så kändes lite som en vinn-vinn situation)
Tänk ändå va olyckan kan va framme snabbt. Nu va ju inte det här någon stor grej men tänk ändå..
Fy, för ens tanken!

Nu blir det film, dip och mys för mig o Sess..

Ett par bilder från förra Fredagens grillning kommer här:








Puss puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0