Tänka sig, idioter..

Skräpet talar..

Att folk allt som oftast har åsikter (Och ofta starka sådana) om saker dom inte vet ett skit om är inte ovanligt.
Att folk står i centrum genom att komma med skvaller om andra människor liv är inte heller ovanligt.
Så att då min graviditet blivit intressant att skvallra om förvånar mig inte..

Ska då tala om för er med stor käft att både jag och Robbin är väldigt lyckliga över vårat liv ihop och barnet som växer i min mage. Även våra föräldrar, syskon, släkt och nära vänner är lyckliga och glada för vår skull så att personer som jag sorterat bort ur mitt liv eller helt enkelt aldrig haft i mitt liv har åsikter om vårat liv är pinsamt patetiskt!

Är man så stor i käften (och inte bara i käften!) så kan man komma och säga vad man har att komma med till mig!

Är det inte märkligt ändå, att något som vi och alla våra nära och kära tycker är underbart tycker främlingar är något fult, dåligt och negativt?


'




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0