Hinns inte..

Bättre saker för mig..


Känner att bloggen bortprioriterats sista tiden, har varit för mycket med midsommarfirande, bad och stoj, jobb och annat som känns viktigare..
Men går nu in på sista jobbarveckan innan semestern så sen kommer det finnas både mer tid och ork..

Men under dagen kommer en del uppdatering från mig iallafall...

Är nu inne i v 18 och magen tar redan skrämande stor plats (för att inte tala om boobsen), Bikiniöverdelarna "krymper" och tajta byxor har jag förgäves försökt dra på, att ligga på mage envisas jag fortfarande med trotts att det inte går mer än i ett par minuter åt gången. Vill inte ligga med min bleka mage och boobs i en för liten bikiniöverdel rakt upp i vädret på stranden..


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh gud va mysigt! Nu är första gången jag ser! Du är jätte fin!

2010-07-05 @ 11:19:58
Postat av: johanna björk

Sv: Åh Tack Anna :), Ja nu går det fort! Ser fram emot en rejäl bebismage så att det inte går att ta miste om att det är gravidkilon :P

2010-07-05 @ 21:25:49
URL: http://johannabjork.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men harry!! Grattis :)

Gud vad roligt för er, all lycka!

2010-07-05 @ 21:56:40
URL: http://majafelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0