Så fruktansvärt arg..



Länge sen jag va så här jävla förbannad ...

Nu vet jag varför man INTE SKA VA NYKTER
, det är så jävla mycket enklare att stå ut med folk som beter sig illa när man är full, antar att man är trögare och helt enkelt inte fattar på samma sett men som nykter kokar allt bara över..
Jag är så förbannat jävla trött på att det är olika saker som gäller olika personer. En del gör som dom vill medans andra ska rätta sig efter regler och visa respekt för "person(er) man bryr sig om".. Hur kommer det sig att det är så?
Fick nu för tio minuter sen ett telefonsamtal, (tröck upptaget 3ggr eftersom klockan va 04.30) Tillslut svarar jag och då är det tydligen någon som ska tala om för MIG, hur jag ska bete mig och vara.
Han berättar också att JAG är kall, irriterande, sur och jag vetefan vad det mer va JAG VAR..
Jag kan lägga till att jag aldrig träffat den här människan Någonsin! Vad har han då för rätt att ringa mig halv fem på morgonen för att säga saker som "Nu lyssnar du jävligt noga på vad jag har att säga" osv.
Kan tilllägga att jag är mer förbannad på den IDIOTEN som gav ut mitt nummer. Vad har du för rätt att ge ut mitt nummer till någon som ska ringa upp mig mitt i nätterna? Vad har du för rätt att skicka någon i dina ärenden..
Hitta en bättre fredsmäklare är allt jag kan säga!
JA, jag är galet irriterad just nu. Klockan närmar sig 05.00 och jag ligger ensam i sängen, har en pojkvän någonstans som tydligen har roligare saker för sig.. som att slås o få glasflasker i ansiktet.. Skit kul eller hur?
Och nu är det faktiskt så här att jag hoppas att han inte kommer hem idag av två anledningar! Den första är att han då kommer köra onykter och den andra är att jag antagligen behöver få smälta en del innan jag ser den killen igen..

Herregud vilket trevligt inlägg det här blev!
Nu måste jag ut och ta en lugnande cigg och sen stänga av mobilen som fortfarande ger ifrån sig ljud jag inte vill veta av den här tiden på dygnet..
Ska ju faktiskt upp om några timmar eftersom jag ska ha en dag/kväll på stan med tjejorna..
Yeeah, kommer antagligen va den pigga, glada Johanna ni möter i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0