Något alla borde göra.

Lärorikt och stärkande

Fick av min Coatch en uppgift sist vi sågs att fråga några i min närhet några  frågor om mig själv.. Tyckte till en början att det va lite små larvigt, eller hel larvigt snarare men fan va kul det va när jag nu tagit mig i kragen. Ställt samma frågor om mig till 5 olika personer i min närhet och märkligt nog har alla svarat väldigt lika men med olika ord.
Nåt som är väldigt märkligt är att man själv oftast kollar på ens negativa egenskaper och ofta ser det Dåliga, omöjliga eller mindre bra hos sig själv medans andra verkar se än med helt andra ögon.
Jag fick samtidigt konstaterat när i princip samtliga svarade (utan att veta varandras svar) "Att jag kan bli lite bekväm och skjuta upp jobbiga saker i evigheter".
Men det är verkligen jag, det är en negativ sida hos mig.
Blir väldigt lätt bekväm och skjuter upp saker tills sista sekund (Ja ni som gick i skolan med mig vet). Varför göra nåt nu som man kan göra sen? är nog ett resonemang som är gjort för mig.
Men det är en sak jag ska ta tag i, Specillet nu när jag upptäker att det är något andra "lagt märket till" också.
det är ju inte direkt en egenskap man vill bli förknippad med.
Men däremot va det väldigt spännande och lärorikt att se hur andra människor ser på mig.
Tack till er som tog er tid att svara på frågorna.

Alla borde göra ett sånt här test!

Imorgon blir det helt enkelt till att åka upp till Södertälje för att stolt visa upp vad mina vänner sagt om mig och sedan ta en lunch med pojkvännen innan det sen bär av mot Järna. Under kvällen blir det Hockey!
Ska bli kul men jag tror att alla som känner mig vet att jag inte är någon Hockeymänniska (Och då menar jag verkligen verkligen verkligen inte är någon Hockeymänniska). Men som sagt, kul att göra någonting med trevliga människor.. Lämna bunkern här hemma..

För er som är nyfiken så har jag gjort det äckligaste som finns idag! det va stopp i handfattet och med en kärring till karl får jag ta tag i allt som luktar och är äckligt här hemma ;) .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0