Mardrömmar

Mörka drömmar kan verkligen få än att må dåligt.. Gårdagens dröm handlade om Pontus och idag va det om Emil.
Bilolyckor över allt.. Trött på dessa drömmar.. Kanske borde skaffa mig en drömfångare, inte för att jag tror på sånt..
Imorgon säger dom att det ska bli snöstorm, känns mindre kul då jag ska åka komunalt till Södertälje.. Lär ju som vanligt bli väntetider men hoppas att tåget går som det ska iallafall..
Håller nu på att samla information om skolor, kurser osv för att ha så mycket fakta som möjligt inför mötet i morgon. Det är ju så mycket jag vill, massor helt enkelt! Men att samla allt det till en grej är ju svårare än man kan tro.
Strax  blir det en promenad för att skingra tankar, funderingar och glömma nattens dröm. Till kvällen blir det ytterliggare en promenad men då med sällskap av en vän. Ska bli mysigt att prata lite skit och få skratta lite.. Känner jag tjejen i fråga rätt så blir promenaden inte särskilt lång utan hon kommer antingen få ont i knät, frysa eller ha någon annan skön anledning till att slippa gå särskilt långt. Hon är göööörrrr skön!

Hej så länge så får vi se om jag har nåt intressant att skriva ikväll annars blir det inte förän imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0