mår

Mår idag som jag förtjänar, Hade en bra dag igår (Ja man får betygsätta dagar och gårdagen va bra).
Va som jag sagt tidigare på massage vilket va sjukt härligt. Fick konstaterat att min rygg inte återhämtat sig efter min "Lilla" bilolycka förra året. Kom ju inte direkt som en chock eftersom jag ständigt har värk.
Så blir till att boka tid hos min läkare och ringa försäkringsbolaget.
Efter massagen va det dags att bege sig ut i kylan och ta sig hemåt igen. Självklart lyckas jag halka och snöa ner hela mig. Lagom roligt när det va en väntetid på en timme innan bussen kom. Om vi skratta? Ja vem kan låta bli när man ligger som en riktig klump i 30cm snö?
Blev att kombinera frukost, lunch och middag idag. Vem har tid att äta? Så slängde i mig ett par varma mackor och begav mig sen tillbaka till Gnesta för lite dryck och trevligt sällskap hos Jullan.  Kvällen bjöd på sällskapsspel, snack och annat roligt och (inte för att någon lär bli förvånad) vi hamnade sen på hotellet där det va lite turbulens.
Märkligt hur personer i "Uniform" kan bete sig hur som helst, men men det där lägger jag mig inte i..
Johan hade lovat att hämta mig klockan två men han somnade ifrån mig så blev till att frysa ett tag tills vi lyckades träffa en trevlig typ som skjutsa mig och Jossan (släppte av Erika påvägen) till Robbin, Micke och Max.
Blev kvar ett tag och ringde sen taxi. Så där lagom kul att lägga mina sista sparade slantar på en taxiresa, men det va ju det eller att frysa ihjäl så det va ju inte så svårt val ändå.
Väl hemma blev det en del skratt och flams medans vi gjorde en hel hög varma mackor.. Efter att jag sen lagt mig i sängen och druckit två liter vatten (fan va uttorkad man kan bli! Märligt.) somnade jag direkt. Tror dom andra va vakna ett bra tag längre än mig iaf.
Det blev faktiskt en ganska lyckad kväll men det är ju nåt man får känna av idag. sitter i pyamasbrallor och en gammal smile-t-shirt, hår som står åt alla håll och ett huvud som är tomt. Jag skulle kunna påstå att jag är riktigt trög idag faktiskt! Tur att Robbin sover så slipper jag försöka tänka och föra en koversation.

Nej nu blir det En annan del av köping, Oj så jag har väntat. Ska nog väcka Robbin också. Fast han kanske inte kan titta på det programet? Han kanske håller andan då under programets gång, och hur skulle det sluta?

Som sagt är huvudet tomt idag, så blev säkert ett luddigt inlägg.. men men..


hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0