Lugn helg med kärleken





I fredag fick jag tillbringa natten ensam. Robbin begav sig upp till Stan för att hälsa på en gammal chef och blev sen kvar där över natten. Verkligen märkligt hur ovan man är med att sova ensam. Får nästan lov att bulla upp med massa kuddar på Robbins sida av sängen för att åtminstonde ha en liten känsla av att han ligger brevid mig. Jaja, det gick ju bra iallafall.

Igår bestämde vi oss för att ta det lugnt, att helt enkelt ha en "Robbin & Johanna-Lördag", vi åkte till Nyköping för att gå ut och äta ihop och sen ta en bio.. Bion blev dessväre inte av då det bara fanns platser på första raden kvar.
Men det gör inte så mycket då halva nöjet är att bara sitta i en bil och prata om allt mellan himel och jord med R.
Vi brände av ett par sånger till mulret av bilen också.
Låtar som Teddy Björnen fredriksson, Jag hade en gång en båt och många fler sjöngs med mycket skratt och stoj.
Kvällen blev istället en tvspels kväll.. Vi satt i många timmar och skratta och spela tvspel, Robbin blev lite små irriterad när jag fortfarande inte fattade hur man skulle styra efter flera timmars spelande. Tur att han inte har mitt hetsiga humör iallafall :D.

Dagen som idag är Söndag har tillbringats med tvspel, madicken & snart blir det filmmys (Om Robbin klarar av att släppa tvspelsdosan vill säga.

Om 35dagar lämnar vi Björnlunda, Skönt, lite läskigt men samtidigt nåt som kommer bli väldigt nyttigt och bra för mig.






Fredagnatten tillbringades ju ensam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0