Hur ska mina pengar..?







Pengar, pengar, pengar, pengar...

Jag förstår inte hur mina pengar ska räcka till allt? Hyran, tv, internet, mat och så vidare... Jag kan nog förkorta allt till att det va ett stort misstag att säga upp mig från jobbet..
Har aldrig haft problem kring pengar förut och bör inte behöva ha det nu heller men att sitta ensam hemma för att ha råd med räkningar medans "andra"är ute och roar sig känns inte korekt.. Men men livet är hårt.
Får nu helt enkelt ta Julklappspengarna till att kunna betala hyran för att sen resten av månaden hålla mig hemma..
Känns aptrist!

Ja hur som helst släpper jag det nu innan jag exploderar..

Har idag gjort allt nödvändigt som städ och tvätt men också hunnit med frukost med mami och ett skumbad.
har fixat med betygen som jag måste ha tills på Onsdag och skulle också ringt och bokat tid hos sjukgymnasten, vilket jag självklart glömde bort..
Va så dum att jag skrev upp hans nummer på en pizzakartong. Dumt då jag kom på att jag kastat den i Fredags..

Läste i morse om Olyckan i Nyköping, får en sån hemsk känsla i hela kroppen så fort jag läser om sånt.
Två personer mellan 20-25 omkom medans två klarade sig.. Det är fruktansvärt.
Tänker på dessa personer och deras familjer och närstående. Vet vilket helvete dom genomlider och har framför sig.
Livet är inte rättvist!
Skäms då det här inlägget börjar med gnäll om pengar.. Som om det inte finns nåt viktigare..

Väldigt glad att jag har fina personer i mitt liv men det kommer alltid va den bästa som saknas!
Och ja, jag vet att jag skrev den bästa och det står jag för, han va min tvillingsjäl som jag alltid hade vid min sida.
Saknar dig med smärta i kroppen och klumpen i halsen. Älskar dig Pontus!

---


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0