Helt färdig efter helgen.

 
Är helt slut i kropp o själ..

Orkar inte skriva allt för mycket idag, har legat till sängs hela dagen med en baksmälla och mensvärk som fasiken hållit på att ta kål på mig.
Efter att Robbin passat upp mig med värktabletter, massage och frukost på sängen lyckades jag ta mig upp ur sängen runt fem tiden.
Blev betala räkningar innan det bar av mot Gnesta för lite hämtmat..
Hunnit in på facebook en snabbis idag också och såg att brorsan (Richard) skaffat sig ett nytt husdjur, han möttes nämligen av en älg på biluppfarten i morse. Han hade lagt upp ett par bilder på Helge för er som vill titta.
Berättar mer om den grymma Lördagen i morgon.
Ska krypa ner i Robbins famn nu och kolla vidare på Wallander..

Kramar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0