Arg på mig själv..





Ni vet såna här dagar då man är arg på sig själv? Man lyckas inte göra nåt rätt och det mesta går emot än.
Det är verkligen dom värsta dagarna i världen.
Men vet ni vad som hjälper nåt enormt mot såna dagar? titta igenom gamla kort!
Det får dig garanterat varm inombords. Är nu inne och tittar på MAJ 2008, Tänkte bjuda på ett par gamla bilder ur  den mappen.
Jag som nu suttit och tittat igenom flera hundra bilder kan helt säkert tala om att jag är en riktig vår människa. Livet kommer tillbaka och allt vaknar till på våren. Träden, gräsmattorna, människorna, färgerna! Ja allt!
Helt underbart med alla fester, grillningar, utomhusaktiviteter och vackra vårkläder.
Blir varm av att bara tänka på det.
Märkte också att Våren 2008 var en Vår med mycket jobb.. Veckor med 40-55 timmars arbete är lite skillnad mot nu. Nu när det är 0timmars veckor som gäller kan jag knappt komma ihåg när jag trivdes med att jobba så mycket som möjligt. All tid var pengar som kunde läggas undan på hög, spenderas på massviss med shopping och alla helgers äventyr. Jag saknar att arbeta, helt klart!
Pratade med min fina barndomsvän Nea idag, blev glad och satt med ett leende på läpparna i säkert en timme.
Hon sa ett par fina ord som fortfarande värmer i bröstkorgen. Tack för det hjärtat.


9 Maj 2008
(En kväll med kära vänner, lite alkohol & mysigt väder)



12 Maj 2008
(En dag med pappa och Lillebror. Va crossåkning för min och Emils del, grillning, bilutflykt till Mariefred och massa annat stoj. Saknar tiden då jag alltid hade bil och tog mig vart jag ville när jag ville, Saknar pärlan)




17 Maj 2008
(En dag i regn och rusk, åkte efter att varit chafför upp till landet för att gå en promenad med vovven och hälsa på farsgubben. Åkte sen till Gnesta och tillbringade kvällen med Elin och några till hemma hos Clas.)







23 Maj 2008
(En kväll hemma hos brorsan, va en klockrent skön och rolig kväll med alla sköna människor och utgång)








25 Maj 2008
(En dag och kväll som tillbringades upp på landet precis som så många andra vår och sommardagar. Den här kvällen va med min underbara pappa, bästa lillebrorsan och fina Jolin. Blev en kväll med grillning, crossåkning och massa mysigt prat)






27 Maj 2008
(Som den fina dotter man är stod jag för middag till pappa och ett gäng av hans arbetskamrater, Tog en heldag innan det med lillebror, Cross va det här)








31 Maj 2008
(En kväll som började hemma hos Jocke med dricka och trevligt folk, fortsatte med en bilresa till Vhd där det fortsatte med en hemmafest och blev sen Trosa där det blev dans för hela slanten. En rolig kväll med min tjej Elin)












Se och njut! Nedräkning 3 månader tills Maj är hos mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0