Vilken toppen fredag..


En riktig Toppenfredag bortsett från ett par missar..
Jessica kom och hämtade upp mig och våran dag ihop påbörjades, Gick igenom stans afärrer där det blev ett par inköp (Lägger upp bilder strax).. Blandannat blev det en tröja till Robbin och annat "Nödvändigt" till mig själv.
Det märkliga är att jag trodde jag köpt två skjorter men kom bara hem med en, sen så glömde jag självklart det läckra skärpet jag blev förälskad i.. Hmm, En sväng i morgon också kanske(?).
Vi tog en lång fika på favoritcaféet, massor skratt och skvaller, kändes som vi inte setts på evigheter..
Åkte sen hemåt för att ge oss på mitt hår (varför, varför, varför undrar jag så här i efterhand) Skulle fräscha upp det lite med en brun färg med slingor. Jessica drog mig i håret och jag klagade och hoppades på ett bra resultat efter allt slit.. När det sen är dags att kolla sig i spegeln märker jag dessväre att jag rent ut sagt ser för jävlig ut..
är rödhårig med orange-gula slinogr.. Får hemska minnen tillbaka till min senaste hårmiss för många år sen.

Fick en födelsedags present idag av Jessica, hon tyckte det va lika bra så jag slipper vänta ;) Haha undra om det va en pik (?) Fick en parfym sörni!

Efter en sån här lång dag va det skönt att få avsluta kvällen med ljusterapi.. Mm bästa medicinen!


Påsarnas innehåll: Svart pälsväst, svart halsduk, nitväska (Som Sessan blev förälskad i), jeansskjorta, Parfym (Födelsedagspresent av Jessica), Tröja till R (alla hjärtans dag present).






Pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0