viktens vikt..




Larvigt egentligen att man så stor del av livet går och funderar på saker som egentligen inte har så stor betydelse..
Men vist är det så, att man måste få störa sig på småsaker och förstora upp dom lite ibland?


Själv så har jag kommit fram till att Jag är en "Vintertjockis". Ja det är faktiskt så att varje vinter lägger jag på mig ett par kilo mer än på sommarn.. Det är lika dant varje år.. Jag vet inte om min kropp tror att den ska gå i ide och därför lagrar massa extra fett, kan va så!
Eller så är det så att jag inte kan äta på sommaren pga värmen.. Humm. mysterium..
Ska undersöka det närmare sommaren..
Något som jag annars borde inse är att jag inte är ung längre och kan stoppa i mig vad som helst.. Kanske dags att börja tänka på hälsan ?

Kollade hur som helst igenom lite gamla sommar bilder och sitter och ler och minns.. 
Finns riktigt roliga kvällar med härligt folk och mysig värme..
 



Saknar förövrigt Caroline på bilden längst ner till höger, Vilken underbar tjej det är <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0