Vattnet har gått..

Vattnet har gått..

Ja vi har nu varit utan vatten sen i Onsdags. Att man inte kan duscha, diska, laga mat, gå på toa eller ta ett glas vatten är skit jobbigt rent ut sagt..
Att man sen har hyresvärdar som inte direkt "jobbar" för att vi hyresgäster ska veta vad som pågår (Nej det är lättare att undvika oss). Fick tillslut besked om att vi ska få tilllbaka vattnet nu idag (vem tror på det?).
Grannen har tagit hem en stor tank med vatten och ställt på gården nu så grannarna är som galna.. Har vi aldirg sett vatten tidigare?
Nej nu ger jag upp, Åker hem till mamma och bosätter mig i duschen innan det är dags att göra tårta och andra godsaker, Ja för idag fyller jag år.. Och ja, åren går, 22 närmare bestämt.

Jag bjuder på en bild på mig och en underbar vän:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0