Torsdag.



Efter att Emil lånade min data igår åkte jag in till Gnesta, massviss med papper som ska fixas till ansökningen..
Nu efter allt det här pappersjobbet får ni hålla alla tummar för min skull..
Kvällen tillbringades med Robbin på soffan, kollade nya wallander filmen och under kvällens gång kom jag fram till att den äckligaste lukten helt klart är blötta strumpor vilket jag får lukta på varje dag.. Ja inte mina egna, utan Robbins.. Men han är världs duktig som jobbar och står i utei det här vädret..

Att våra hyresvärdar inte skötter parkering och vägar här uppe hos oss ger alla en del trubbel. Hade en besökare som körde fast igår och nu kl 05.00 imorse fick jag pälsa på mig och hå ut för att försöka hjälpa Robbin att få bort bilen som va helt fastkörd. Efter att grävt, hackat så lyckas vi med mig bakom ratten och Robbin som puta att komma loss.. Precis så man vill börja morgonen..
Dagen har förövrigt flytit på utan någon direkt sysselsättning, har tvättat och gått en promenad och sitter nu hos mamma och ska strax ta nya fredagsbilagen (Veckans favorit) och lägga mig i ett varmt baf innan det blir bilfärd hemåt (Ja att halka runt till fots i mörkret är inget jag vill göra).
Ikväll blir det film, mys och massa kärlek med Robbin..

Får i helgen en tjej som ska komma och titta på lägenheten, Nu är det verkligen dags för flytten strax..
Spännande som tusan!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0