Shopping..





Allvarligt nu alltså börjar bli galen, ser andra shoppa, shoppa,shoppa medans jag fyller en varukorg på mina flitigt besökta sajter och när jag är färdig trycker på det röda X,et och avslutar en annars helt perfekt beställning..

Jag hittar allt från smink, sjalar, skor, klockor, jeans, leggings, toppar, kavajer, jackor, nagellack, väskor och klänningar som någon annan lycklig tjej får klicka hem.. Lyllos er!
Jag tröstar mig med att jag har nåt som ingen av er där ute har! Världens snyggaste och underbaraste pojkvän!
Haha ;) ..

Här har ni ett par skönheter som jag spannat in (i evigheter) utan att kunna bjuda hem till min garderob..





Nu ska jag krama på det dyrbaraste jag har, Robbin!
Sov gott allihopa!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0