Lax med pasta



Dagens:

Frukost: Mineralvatten & smörgås
Att göra: Möte i Gnesta, handla, lämna in halsband på lagning, begravningsbyrån mm.
Väder: Solen är underbar och varm, det är fortfarande ljust ute! Vår!
Middag: Lax med pasta (Därför fiskbilden ovan, Och jag vet att det inte är en lax!)
Humör: Pigg som en mört (Mycke fisk i dag)
Kläder: Svarta byxor, svart linne, randig oversize-topp.
Smycken: Guldring, Pontusarmband.. Annars naket på den fronten.
Tvprogram: Vi ska se gårdagens andra avenyn som vi missat.
Bra: att jag hittade pengar.. hela 20spänn rikare, så ring mig om ni behöver låna en slant ;)
Dåliga: Finns inget dåligt med den här dagen :) .
Ros: Mamma som hjälpt mig att packa hela dagen. Och Robbin som skrev en fin lapp till mig i morse :)
Snacks: Vindruvor, mums! Men jag äter ju det mesta som går att äta och är gott..

Lägger upp lite bilder senare.. På mitt lilla inköp idag och på mina naglar..

Naglar är as viktigt för er som inte viste det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0