landets baksida..

Måste ta mig i kragen

Självdisiplin är inte min starka sida just nu..
Jag sover hur länge jag vill, är vaken hur länge jag vill, äter inte alls eller när jag äter, äter jag vad jag vill..
Orkar just nu inte ens ta tag i vardagsbestyr som måste göras.
Att tvätta är jobbigt, att duscha är jobbigt och att äta är jätte jobbigt. Allt är jobbigt!
Jag känner verkligen hur bra den kommande flytten är för mig, för oss!
Kan inte va roligt för min pojkvän att leva med mig just nu, han får ta mycket skit och det är egentligen inte min mening. Vem vill behandla dom man älskar illa?
Jag skulle verkligen behöva komma någonstans i mitt liv, Ett jobb, sysselsättning, börja träna osv.
Att bara gå, ensam hemma hela dagarna gör nog vem som helst galen, Ja jag har helt klart blivit galen..

När jag gick upp ur sängen kl 17.00 då låg fortfarande Robbin kvar, Jessica kom hit och drog ut mig på en promenad, Och det va verkligen precis det jag behövde! Prata, prata och prata, få luft och motion.

Sen när jag gick till brevlådan upptäkte jag något som gjorde mig vädligt, väldigt varm i hjärtat.. Kände den här underbara personen, min vän på sig att jag behövde ett par fina ord? Jag fick ett Vykort uppifrån Gävle där hon bor iallafall. Det finns personer som är värd all kärlek och lycka i världen, hon är en sån person.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0