God morgon

God morgon på er...




Valde att ta en bild där jag är blek, nyvaken, med ruffsigt hår och ja... ser ut som någon som varit inlåst i en garderob i ungefär 2000år , men har ju tappat bort sladen till mobilen så jag bjuder på denna helt enkelt..

Idag blir det mysdress för hela slanten, ska kasta i mig någonting att äta strax och sen kommer min mamma vilken sekund som helst.. vi ska börja packa ner mitt och Robbins hem i flyttlådor, Ja vinden, förådet och saker man inte använder kan man lika gärna ta nu..
Hade hoppats på jobb idag men blev inte så och igår va jag för slut i kroppen och imorgon ska jag på ett Möte men på Fredag får vi kanske till lite jobb(?), Hoppas, fast att gå upp 04.40 lockar mig inte sååå mycket :P.
Fick sms av Jessica i morse där hon fråga om jag vill vara med i Vår-ruset i Stockholm i början av Juni..
Det skulle va så typiskt mig att säga ja men aldrig palla.. Seriöst? Jag som inte ens kan springa en kilometer utan att ligga halvdöd och inte få luft efteråt..
Tack och lov så börjas det tränas 1 Mars, då ska låren, magen och allt annat överflöddigt bort och bland det viktigaste, Min kondition ska bli bra igen...

Nej nu ska jag höra av mig till min bästis (Haha låter så mysigt att säga bästis, fast jag har många som är bäst) Hon ringde igår kväll men jag missade det.. Bara det inte är nåt knas om helgen?

Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0