God morgon, bjuder på en låt.

säkerhetsroten
God morgon på er, Är helt slut efter en jobbig natt.. blää på såna här tider..

Tror en långpromenad vore nåt för mig just nu, så jag vaknar till och får lite ljus och energi, men innan det blir det en smörgås och sen tvättstugan. Min mage låter som ett monster.
Hade i morse två missade samtal, ett från guldsmeden om att halsbandet jag lämnat in på lagning är klart, kanske ber Robbin hämta upp det när han åker hem(?) och det andra samtalet va en polis som ringde från brottsofferjouren (som jag inte ens vet vad det är), Någon som vet kan gärna få upplyssa mig(?)
Hade jag varit vaken och svarat hade jag nu sluppit sitta nyfiken och undra.. Damn!




Kommentarer
Postat av: Anna.

De enda jag vet om brottsoffer jouren är att om man tex har vart med om en misshandel och den som misshandlat mig inte kan betala av skulden så kan man vända sig till brottsofferjouren så kan de ge mig pengarna. Så tror jag den skylldige blir skylldig dom ist. Nått sånt.

2010-02-16 @ 18:30:06
URL: http://lilljenssen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0