Gårdagens läkarbesök och S-tälje.



Gårdagen med herr doktor och Södertälje..

Kl 07.30 ringde klockan ljudligt
för att göra mig påmind om min långa dag.. Va hos Doktorns med skuldran men blev bara vidareskickad (Det blir man ju alltid!) och blev även blodprov för att kolla varför jag börjar bli flintis..
Kände att det inte va så smart att hoppat över den väldigt sällsynta frukosten och hann springa in på Pressbyrån för att köpa en banan, Tåget gav sig sen iväg mot Södertälje där jag skulle på ett "möte" som faktiskt gick ganska bra.. Hade sen en pojkvän som hade lovat att han skulle sluta tidigare så jag kunde åka med honom hem men det blev lite tokigt då han fick jobba hela dagen iallafall, så jag fick vänta! Med en banan i magen, 15000steg och två värkande fötter i stövlar med klack senare så kom Robbin kl 17.00, Äntligen! MAT va det ända som fanns i mitt huvud och en timme senare fick jag min middag.. Som man självklart kastar i sig som om man aldrig fått mat tidigare så mådde som en apa sen..
Dagen blev lång..
Hann även med ett besök på Loppas jobb, va kul att se hur hon jobbar och va underbart att få sitta ner och känna mina fötter som jag knappt trodde satt kvar där där skulle..

(Sladden till mobilen har gömt sig för mig så blir inga bilder för stunden)

Nu ska jag iväg en sväng, Upp till Pontus för att säga hej och sen ner till mamma och umgås.. Kanske förbi mormor också?
Vi får se.. Hörs senare!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0