Födelsedagskalas.

Födelsedagsbarn hos syrran..

I måndags åkte jag och Mammi till Åkers för att fira en liten kille som växer och växer. Min systerson fyllde 6 bast och det måste ju firas. Med massviss av småkakor, kladdkaka med grädde och mandariner och en sockerkaka.. Barnen mumsade i sig tills magen sa stopp. Ja jag fick också i mig lite godsaker.
Dagen som va riktigt mysig (som alltid med världens bästa syster) avslutades med ett danspass i Zannas rum.
Dansmattan som såg väldigt enkel ut fick mitt huvud att gå åt olika hål och likaså mina ben.
Ja jag gjorde inte så bra resultat ifrån mig..
Kvällen blev sen att tillbringa i tvättstugan & köket, middag blev  "Kycklingwraps"



  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0