Bilder från tårtkalaset.

Fredagsmys..

Va som sakt hemma hos mamma för att ta emot ett par släktingar som ville fira mig (Ja, eller äta tårta) Va riktigt mysigt och mitt mästerverk till tårta tog faktiskt slut och mina sprängda muffins fick jag beröm för (Huuh?) Men man ska antagligen va snäll mot den som fyller år..
Kvällen va riktigt mysig med några av mina favoritsläktingar och en sjuk pojkvän som tidigt under kvällen somnade framför filmen bröllopsfotografen.. Ja så trott eller ej, ingen fest för Johanna på födelsedan.
Imponerande är ni nog allihopa!



Bilder från  min Fredag....

  
 





Kommentarer
Postat av: Heléne

Hej underbara Du!

Ser ut som att flytten för Er tre har gått bra. Hoppas att Ni kommer trivas bra där. Man behöver lite nytt ibland, jag tror det blir en perfekt stad för Er, om inte så kan man alltid flytta igen, så kände jag när jag chansade.

Ser även att Du ser ut att ha haft en fin födelsedag, det var Du värd gumman. Tänker på Dig ofta skall Du veta, måste verkligen få våra rumpor ur vagnen och ses snart. Saknar Dig!



Mången kram :)

2010-02-28 @ 21:43:54
URL: http://lost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0