vi går en dag över..

Nu går vi vidare..







Nu lägger  vi 6 december bakom oss och blickar in mot den 7,e istället.. Kan det vara din dag lillen?

Kvällen har flytit på bra, Haft (har) tvättstugan och har hunnit städa i Robbins garderob, lagat middag & städat upp lite här hemma.
Har känt av lite i mage och rygg men det är långt ifrån något som får mig att hoppas (Jag säger inte ens till Robbin längre, Han blir så besviken varje gång jag ger honom falska förhoppningar.)

Jag börjar oroa mig för att jag närmar mig pansionsålder, Jag menar vilken 22åring manglar sina kökshandukar?
Ja fina blev dom iallafall och det är något jag tänker fortsätta göra. Tänkte testa ett par av Robbins kalsonger också men slog bort tanken och började nästan skämmas att den dykt upp.

Nej nu springer jag ut till tvättstugan för sista gången idag och sen tänker jag landa på sängen och hoppas vakna av lite smärta ;-)



Pöss!



Kommentarer
Postat av: Malin

haha!! Jag har också tänkt o testa mangla (jag som knappt lagar mat eller bakar.. det är ju pontus som är hemmafru hos oss ;) ) men vågar inte testa den. Maskinen verkar läskig? =)

2010-12-07 @ 08:56:54
URL: http://inwe.se
Postat av: pernilla

Även om du är trött på magen nu och vill att liten ska komma ut,så ÄR de världens finaste baby mage du har<3<3

2010-12-07 @ 09:41:00
Postat av: moryn

Duktig du är!

Keep up the good mood!

Ut måste den ;-)

2010-12-07 @ 09:41:25
URL: http://moryn.blogg.se/
Postat av: sannalitens.blogg.se

SV: Okej :) Vad ska du göra i veckan då?

2010-12-07 @ 12:35:30
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0