Hugo 48timmar

Söndag 12 dec - Lämnar BB









Nu ville vi åka hem. Man mår ju inte riktigt bra av att inte få vara hemma så även om jag fortfarande hade riktigt ont och Robbin i stort sett fick göra det mesta så kände vi båda att vi behövde komma hem för att få bli en familj på riktigt..
Så efter att lillen undersökts av läkare och lika så jag så begav vi oss sakta men säkert hemåt.
Väl hemma fick jag sån enorm energi. Smärtan & tröttheten försvann och jag har antagligen aldrig uppskattat vårt hem så mycket som just då.
Jag klarade nu av att byta blöja, stå  och gå! Jag kunde njuta av min son!

Bror Richard och Gudmor Linda kom över för att hälsa Hugo välkommen till världen. Kort därefter kom min mamma (Stolt mormor!) för att träffa sitt lilla barnbarn.
Mamma åkte och handlade lite behövligt till oss och lagade sen middag (Potatisgratäng, fläskfilé) och vi hade det mysigt som tusan.
Sen på kvällskvisten kom Robbins syster Anna (Hugos Faster) och myste med lillen. Vi hyrde film och tog en riktig myskväll i soffan..

På natten gjorde sig smärtan påmind igen och jag började ångra att vi åkt hem.. Hade inga värktabletter med mig hem så höll helt enkelt på att dö...


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, va fint att du skrivit om de tre dagarna! Hade tänkt besöka er idag men eftersom vädret inte tillät de så längtar jag som fan tills på fredag då jag får träffa er! Aldrig tyckt om Julafton, men nu gör jag! :D

2010-12-19 @ 18:13:36
URL: http://lilljenssen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0