lördag på bb

Lördag 11 Dec - BB







Det var en lång natt med en smärta som fick mig att tro jag skulle dö, Värktabletter & lugnande..
att inte kunna bära mitt barn, inte byta blöja, inte trösta.
Jag va ett vrak!
Robbin fick sköta allt medans jag mesta dels sov mig igenom Lördagen.
Framåt kvällen steg jag för första gången upp och jag fick så smått känna känslan av att vara en familj då vi satt i sällskapsrummet och kollade på tv tillsammans. (Kort vistelse innan smärtan tog mig tillbaka till sängen).
På natten brött jag ihop, Lillen skrek och jag klarade inte av att ta hand om honom (Klarade inte ens av att resa mig ur sängen, hela kroppen skakade av smärtan). Robbin och jag låg i varsin säng och allt jag behövde va en kram och närhet..
Robbin fick alltså ta hand om både en gråtande son och en gråtande flickvän...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0