smärta

Söndag 19 dec - smärtan







Lillen älskar att slumra till mitt i maten. När man då försöker få liv i honom lyfter han frågande på ögonbrynen och undrar vad tusan jag håller på med.
Idag har han varit lite smågrinig faktiskt. Inte sovit på dagen som han brukar utan varit vaken och krävt uppmärksamhet till tusen.. (Eller snarare närhet till tusen).
Lite små jobbigt då jag redan på morgonkvisten hade ont (Har senaste dagarna bara haft ont under kvällar och nätter men har på dagarna klarat mig fint).
Är antagligen gårdagens  städning som tog ut sin rätt. Ja eller hela veckans släng hit och dit och besök, städning, läkarbesök osv. Klart det tar på kroppen när den egentligen borde ligga i viloläge!
Så idag har den varit just det, i viloläge.. Sängliggandes!

Nu ska jag väcka lillkillen för att ge honom mat innan jag tänker sova! Imorgon kommer det målare hit för att ge sig på våra hallar som ska målas. Lagom till jul (Tur att man inte firar jul hemma).



Kommentarer
Postat av: Heléne

Ni har verkligen fått en bedårande liten kille gumman, det är så kul att vi är flera som får följa resan genom Dina ögon här på bloggen:) Vill bara kika in och säga att jag tänker på Er, men det vet jag att Du vet att jag gör hoppas jag;) Se till att äta ordentligt (låter inte lite mammig jag heller) och vila från långa prommisar så är Du snart helt läkt ska Du se. Lillgrabben kommer bli en lika stark människa som Du och Robbin så Han kommer gå upp i vikt ska Du se! Han är ruggigt söt iaf, Ert pyre:) Än en gång massvis av kramar till Dig och hela familjen:) <3

2010-12-20 @ 00:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0