ingen liten ännu..

Ingen Liten..







 





Har inte uppdaterat här sen igår men det är inte på grund av att jag föder, Nej då!
Är faktiskt riktigt deprimerad just nu, Skit-tisdag!
Började morgonen med en ledig pojkvän som förvandlats till ett otrevligt monster under natten.. Huh vad har  det tagit åt honom tänker jag och bryter självklart ihop som den lilla mespropp graviditeten gjort mig till.
Va inte heller kul att se barnmorskan och jag ville faktiskt bara därifrån, stackarn som alltid är så trevlig får stötta på en huggorm som mig!
Allt såg bra ut (JA MEN VA KUL!) och magen har krympt en centimeter sista veckan vilket inte är farligt.
Vi bokade en ny tid den 14e då det ska börja planeras igångsättning om lillen inte behagat att komma ut innan dess.
Har sen på eftermiddagen mest bara tyckt jätte synd om mig själv.
Men nu efter att en pojkvän sagt förlåt och också stått för dagens middag (och disken efteråt) så känns det lite bättre.
Har till kvällen bunkrat upp med Banan, Äpple, Apesin, Kiwi & hallon så jag ska göra en riktig energibomb till kvällens tv-tittande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0