höja en vän..

Måste bara få..


höja en vän till mig till skyarna.
Henns hjärta är av guld & att jag ens får ha en vän som henne gör att jag känner mig ruggigt speciell, Förtjänar jag hennes vänskap?
Får ofta små söta kommentarer eller sms & det bara lyser ärlig vänskap.

Fick häromdagen det här smset:

"Vill bara att du ska veta att jag tänker en hel del på Dig & Din familj. Snart är ni tre (Fyra med Sessan) & jag tror & hoppas att det blir en fin jul för er alla, trots att Pontus naturligtvis saknas.
Massvis av kramar från mig, Massvis! Ville bara att du skulle veta att jag tänker lite på Dig varje dag & undrar om Er lilla prins är på g. Hör av Dig när du orkar/känner för det, hör av dig när lilleman är född och när jag får se underbara dig igen. Krama Robbin.
Kram*"

Jag är så jädrans lycklig
att jag har en vän som dig, Vi behöver inte ses varje dag, behöver inte hålla kontakten för fulla muggar. Vi vet vart vi har varnadra och det gör mig riktigt glad. Vänner som dig ska man hålla hårt i & det kan jag säga, Du är en vän för livet ut!

Jag hoppas och tror att du vet att jag finns här för dig i vått och torrt & att du är speciell för mig vännen!


Massa kramar till världens goaste tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0