Hemma igen..

Hemma igen..

Som jag trodde
fick vi åka hem igen..
Låg med en maskin på magen och gjorde lite tester men allt såg bra ut så vi fick åka hem och samla krafter.
Tid tillbaka imorgon kl 10.00 för ytterliggare undersökningar och inom 48timmar (från i morse) är vi igångsatta.
Eftersom vattnet gått så får man inte vänta mer än 48timmar.

Och hur jag mår då?
Gråttfärdig, skräckslagen, förväntansfull med typ alla 9månders mensvärk på en gång.
Robbin tycker jag gnäller, Jag tycker det är befogat!

Idag hade föresten både jag och Robbin gissat på att lillen skulle födas. Ett litet poäng borde man väll få för att vattnet gått iallafall?

Nej nu ska jag få i mig lite köttbullar och därefter tänker jag ta mig ett par alvedon och krypa till sängs och tycka lite småsynd om mig själv.. samtidigt som jag tänker mysa något enormt av tanken att lillen snart är hos oss.

Tack Yvonne för dom fina kläderna vi fick idag (Även om Robbin är sådär smårolig att handla med!).


Kommentarer
Postat av: pernilla

Men åå ,Robbin ska bara va tyst och glad för att de inte är han som ska föda!!Han va ju bara med om de "roliga"!!!Klart att ni får poäng för de,trodde att ni gissat sååå bra!!Ja vila ut nu BÅDA TVÅ,ni har en tuff tid framöver,men med enormt mycket glädje!!Tänk att lillprinsen är på väg nu,ÄNTLIGEN!!!Lycka till nu och håll oss underrättade med jämna mellanrum,jag dör av nyfikenhet!! Puss o kram till er båda <3

2010-12-09 @ 20:57:12
Postat av: emelie

hoppas allt går bra med bebisen!

2010-12-11 @ 14:52:41
URL: http://plimplom.blogg.se/
Postat av: sara

Skriv en förlossnings berättelse :)

2010-12-14 @ 12:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0