magbild v 25.

V. 25



I vecka 25 såg jag så här rund och go ut..
Att mina dryga 9kg satt sig på mer än magen går att konstatera men det kan inte hjälpas, Finns för mycket gott att mumsa på framför tv,n.
Har idag gråtit en skvätt över min jävla smärta i ryggen som kommit med graviditeten. Har nu haft ont (stöttar, knivhugg) i närmare tre månader men det blir bara väre och väre och i natt har jag vaknat av smärta.
Antagligen borde jag inte gnälla nu redan eftersom jag har ett gäng veckor kvar men det är svårt att låta bli.
Robbin är guld som försöker massera bort smärtan men det är som att den sitter långt in, den går inte att nå!
Blir att kolla med barnmorskan i morgon (Vad nu det ska hjälpa?), Hon har än så länge inte kommit med några svar jag inte kunnat räkna ut själv men om dryga månaden byter jag barnmorska pga flytten (tack och lov) så jag står ut.
Nu ska jag se till att förbereda middagen, Lovade Robbin att den skulle stå på bordet när han kom hem så, så får det bli!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0