Kryss..

Bebishjärta & kryssning..

Va idag förbi barnmorskan
och lyssnade på lillens hjärtslag, Det va häftigt och självklart kunde den lille inte låta bli att sparka på maskinen vi lyssnade med! Fick också bekräftat varför jag mår som jag mår så nu blir det till att dubbla dosen av Niferex.
Nu blir det försöka hitta ett fodral man kan andas i för att sen bege sig ner till Torget där bussen hämtar upp oss. För idag är det en Kryssning med halva tjocka släkten som gäller.
Vad  jag älskar att min mamma är nykterist, kommer alltså inte va ensam med alla fyllekajer. Har däremot satt upp tydliga regler för Robbin vad som gäller (Jag kommer bli en hemskt jobbig mamma mot mina barn):
- Inte ut på däck efter kl 22.00
- Inte för mycke glädjedryck
Osv...

Haha får se hur det går men det viktigaste är det där med Däck, Jag är livrädd att klantapan ska ramla i..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0