Hemma igen

Efter Turkiet..


Nu är vi äntligen hemma igen.. Det  blev en utlandsresa med sjukdomar, missförstånd & inställda plan.. Men inte bara det förstås utan veckan bjöd också på, sol och bad, utflykter, 5stjärnigt hotell, shopping, mys och massa glassätande.
Turkiet va inte alls som jag minns det från min resa med familjen men värmen var det helt klart inget fel på.
Tråkigt nog ville inte kameran va med mer än i 4dagar men ska försöka sno åt mig bilder från Jossan och Peter.

Eftersom vårat plan fick blixten i sig och fick nödlanda (Inte med oss på tack och lov) blev vi kvar i Turkiet ett extra dygn vilket vi alla va gråtfärdiga över.. Har aldrig uppskattat Södertälje så mycket som jag gör nu!


Kommentarer
Postat av: cassandra, mamma till josefin och lillebror i magen

sänkläderna köpte en kompis till mig i gävle och spjälskyddet. och den stora kudden köpte jag i nacka :)

2010-08-20 @ 19:49:11
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0