graviditets-sug

Ingen bra dag idag..

Vaknade på tok för tidigt i morse av att jag stektes av solen genom fönstret, Sessan låg vid mina fötter och toknjöt av värmen!
Tog mitt täcke under armen och la mig i vardagsrummet istället där jag vaknar av att Robbin skäller på mig. Hade tydligen råkat sparka honom i ansiktet i sömnen (Ooops!). Har sen resten av dagen jätte ont i magen, är vimmelkantig och mår illa. Hoppades att Robbin skulle erbjuda sig att göra frukost till mig (jag gjorde faktiskt till honom igår) men när erbjudandet aldrig kom tvingade jag mina spagetti ben till att klara av att stå upp så jag kunde rosta ett par mackor och koka ägg till pålägg. Då blev det sura minner för att jag inte gjort till honom.
Huah, ville kasta mackan i ansiktet på karln!
Jag orkade knappt stå upp och händerna skakade och där blev han sur för att jag inte servade honom! Pyttsan!
Han åkte då istället och åt en kebab till frukost (Ska jag tilllägga att han åt Pizza till middag sen också?).
Jag själv har legat sängliggandes, flyttat mig från soffan till sängen för att variera mig lite men jobbigt är det!
Så nu är Robbin iväg på Race med Richard och Linda medans jag ligger här och tycker synd om mig själv..

Sa jag att vi va på race igår också? Vi tog en killbil och en tjejbil sen åkte vi ner på racet där jag smilade hela kvällen! Antingen har jag blivit äldre eller så har racen börjat dra en yngre publik (Va viserligen 4år sen mitt förra race). Richard körde ett par vändor med Camaron medans jag och Linda mest ägnade oss att snacka strunt. Som jag längtar tills vi nästan bor grannar både med Richard och Linda och Cissi..
Saknar tiden då jag som "snorunge" hängde hemma hos Richard i Åker och tyckte att hans kompisar va apsnygga (HAHA!),
Saknar tiden då jag och Linda tillbringade i princip all vaken tid tillsammans!,
Saknar tiden då Cissi ofta kom ner till mig och levde vilda västen! Saknar er helt enkelt!




Dagens sug:

- Smirnoff : Drack det ytterst sällan förut men nu under graviditeten har suget efter just den där lite sura drycken tagit över mitt liv! (Trycker i mig ett par citronskivor som kompensation)
- Guacamole : Ge mig en sked så lovar jag att äta en hel skål.
- Salami : Pepparsalami, vitlökssalami.. Ja Salami i mängder vill jag ha!
- Tzatsiki : Lika älsvärt som Guacamole, ge mig en hink så sveper jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0