tisdag med värme.

Underbara sol..

Arbetsdagen va kort men inte mindre jobbig för det.. Gick från jobbet med en redig huvudvärk och dagen va nog en av dom "jobbigaste" dagarna hitills. Men vad gör det när resten av dagen är underbar(?).
En sväng på stan innan det blev en mysig fika i solen med Jossan och ett par kompisar till henne.
Kan det bli bättre än sol, en kycklingsmörgås och trevligt sällskap? Nej jag är helnöjd!
Blev sen upphämtad av Robbin och vi åkte till A och kollade hans fräscha hus..
Blev sen Pizza för dom två innan vi åkte hem och tävlade i "Vem vet mest", jag vann inte men är nöjd ändå, Klockren dag mina kära!

Fick tårar i ögonen nyss då jag fick höra att den lilla pojken nu är en ängel..
Tänker på hans familj som har ett fruktansvärt liv framför sig, hoppas dom håller ihop och klarar av detta tillsammans.
Alla mina tankar till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0