musse piggs flickvän

Musse piggs flickvän..

Haha jag kom på att jag helt enkelt måste berätta vem jag träffade igår..
Musse piggs flickvän, Ja det va iallafall vad jag trodde ända tills tjejen kom fram och pratade med mig..
Måste säga att jag tyckte hela situationen va lite märklig.
Tjejen kom fram och försökte i evigheter förklara vem hon var och jag upprepade säkert tio ggr "Nej, jag vet fortfarande inte vem du är", "Nej jag känner inte dig" osv..
Ni vet hur olustigt det kan bli när man står med en främling som verkar tro sig känna än.. (men ändå inte vet vilken av tvillingarna jag är tillsammans med..)
Ja hur som helst va det en tjej som va med på samma kryssning för över ett år sen när vi firade R,s pappa.
Vi pratade inte med varandra vid nåt tillfällen under dom två dygnen men hon tog trotts det väldigt illa vid sig att jag inte viste vem hon var och vände rosetten åt ett annat håll och gick iväg med ett par skrattretande kommentarer..

Tänk om man skulle komma ihåg alla man träffat på fester eller tillställningar livet igenom? Ja det vore i för sig säkert trevligt men jag tror att jag har lite andra saker att tänka på än att komma ihåg folk som inte gjort nåt direkt intryck på mig, Sorry!

Och som du sa "Tråkig tjej" !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0