Humhum..

Jobb, glass & bilar..


Ja så är det, Min man imponerar även på mig med att va en grym bilförare och att hitta som en gud runt i hela huvudstaden.. Det va ju då otur att bilfan inte skulle gå igenom besiktningen men det är inte hela världen..

Fick förövrigt ett samtal idag om jobb, kul att man gjort ett intryck. Va ju trotts allt en del som sökte. Så på Söndag är det jobb så håll tummarna för att det passar mig och jag passar dom..

Nu blir det spegeln, garderoben och platttången som kommer va mina fiender ett par timmar framöver.. Ikväll blir det att umgås med Fina Josephine och hennes Peter så får vi se vad kvällen vill dela med sig av..

Puss på er så länge..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0